חוברת מתוקים- מתנה!

זה קורה לכולנו… בא לנו משהו מתוק, רצוי שוקולדי, מוצאים את הדבר הזמין הראשון, זוללים ואחר כך מצטערים.
בדיוק בשביל רגעים שכאלה רצוי להכין ממתק טעים ובריא, אם לא לנו אז לפחות לילדנו שדורשים ואוכלים כל יום חטיפים המכילים סוכרים, צבעי מאכל שומנים מוקשים ועוד.

אם תדאגו לחומרי גלם נכונים תבטיחו שלפחות במתוק שהם אוכלים יהיו גם רכיבים בריאים או פחות מזיקים
ואם גם אתם תאכלו – תחסכו מעצמכם ייסורי מצפון על זלילת שטויות מיותרות.

 

במחקר בריטי שהתפרסם בכתב העת science נמצא כי הרחקת הפיתוי (כמו למשל למקם את חפיסת השוקולד במדף העליון במטבח) גורמת לאנשים להסתפק באופציה הבריאה יותר. דוגמא נוספת מהמאמר- תיכנות מעלית שתגיע לאט הניע אנשים לעלות במדרגות – כלומר ההרגלים שלנו הם למעשה תגובה אוטומטית לגירוי, והרחקת הגירוי יעילה יותר מכל שכנוע, זה עובד גם עם ילדים פשוט צריך לתת להם אלטרנטיביות טובות יותר.


ריכזתי עבורכם חוברת מתכונים קלים מאד להכנה שקיבלו פידבקים נפלאים ממשתפי סדנאות וממטופלים אז הנה לפניכם מספר אופציות לחטיפים מתוקים, מהירים, טעימים וקלים להכנה שניתן להכין גם עם הילדים בעילות משותפת. המתכונים ללא גלוטן, ללא מוצרים מהחי וללא סוכר מעובד… בריא כבר אמרתי?

לקבלת חוברת המתכונים המתוקים יש להזין את כתובת האימייל והחוברת תגיע אליך ישירות לתיבת הדואר האלקטרוני אותה הזנת

 

**אם לא קיבלת את המייל עם החוברת מיד לאחר ההרשמה, סביר להניח שהיא הגיעה ללשונית קידומי מכירות של ג’מייל ( תיקייה בשם promotion )

*כדי שתוכלי להמשיך ולקבל ממני מתכונים, טיפים והצעות שיעזרו לך לשדרג את התזונה שלך, כדאי להכנס ללשונית קידומי מכירות בג’מייל , לחפש את האימייל “חוברת מתוקים במתנה!” ולגרור את האימייל ללשונית הראשונית שנקראת ראשי  primary

הרשמו לקבלת החוברת: